Quality Truckstyling Parts

Go in Style klantenservice

Go in Style klantenservice

Neem contact op

Bestellingen & Verzendinformatie

  • Wat is de status van mijn order?

    Als je een bestelling hebt geplaatst, heb je via de mail een Track&Trace code ontvangen. Met deze code kun je zien wat de status van de bezorging is. Heb je geen T&T code ontvangen? Bel gerust even naar onze klantenservice, zij kunnen je meer informatie geven.

  • Kan ik ook een bestelling plaatsen via e-mail of telefonisch?

    Als je er zelf niet uitkomt om via de website te bestellen, kun je ons altijd een mail sturen naar [email protected] of bellen over het plaatsen van je bestelling.

    We helpen je graag. Na het bespreken van je bestelling, krijg je van ons een bestelbevestiging per e-mail, daarin bevindt zich een betaallink en via die link kun je eenvoudig je bestelling betalen. Daarna ontvang je een bevestiging van betaling. We zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 8.45 tot 16.45 op +31 (0)348 20 0002.

  • Krijg ik een bestelbevestiging?

    Ja, direct na het plaatsen van je bestelling ontvang je een bestelbevestiging. Daarop staat een overzicht van de artikelen en de hoeveelheid ervan inclusief het ordernummer, je adres gegevens en de prijzen.

  • Wanneer worden de pakketten verzonden?

    Kleine pakketten worden verzonden op maandag, woensdag en vrijdag. Grote pakketten, waar onder andere zonnekleppen, onderspoilers en achterbumpers in zitten, worden verzonden op dinsdag en donderdag.

  • Wat is de verzendtijd naar mijn land?

    De verzendtijd varieert per land. Je kunt de geschatte levertijd zien tijdens het afrekenen, afhankelijk van je verzendadres.

  • Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

    Wij bieden verschillende betaalmethoden aan*

    • iDeal (alleen Nederland)
    • Paypal (toeslag)
    • Klarna achteraf betalen (toeslag)
    • Mastercard
    • Visa
    • Bankoverschrijving 
    • Bancontact
    • KBC
    • Sofort Banking
    • Belfius
    • Cartes Bancaires
    • EPS
    • American Express
    • Giro pay
    • Maestro
    • Paysafecard

    *Alleen bij gebruik van iDeal en bankoverschrijving rekenen wij geen toeslag.

  • Wat als mijn betaling niet gelukt is?

    Als je betaling niet succesvol is afgerond, zal de bestelling niet in behandeling worden genomen. Alleen betaalde orders zullen in behandeling worden genomen.

    Heb je een bestelling geplaatst maar weet je niet zeker of de betaling gelukt is? Schroom dan niet om contact met ons op te nemen, dan kunnen we kijken wat we voor je kunnen doen.

  • Met welke partijen verzenden wij?

    Wij verzenden met de volgende partijen:

    • DHL - Parcel Connect - FY - Europlus
    • DPD
    • XXL (alleen bij grote pakketten)*
    • TNT

    Voor een uitgebreid overzicht welke vervoerder naar jouw land bezorgd, klik dan hier.

Retourneren, Ruilen & Garantie

  • Wat is het retour- of ruilbeleid?

    Je kunt ongebruikte en onbeschadigde artikelen binnen 30 dagen na ontvangst retourneren of ruilen. Lees ons volledige retour- en ruilbeleid op onze website voor meer details.

  • Wat moet ik doen bij een beschadigd pakket?

    Als je een pakket met zichtbare schade ontvangt van de vervoerder vraag de chauffeur dan om een aantekening te maken over de staat van je pakket. 

    Als het product of het pakket beschadigd bij jou wordt geleverd dan verzoeken wij je binnen 5 dagen na ontvangst van de zending ons hierover op de hoogte te stellen via [email protected]. Wij kunnen geen vergoeding garanderen als je na 5 dagen contact met ons opneemt omdat wij de vervoerder dan niet meer aansprakelijk kunnen stellen. 

    Stuur ons bij een beschadigd ontvangen pakket de volgende informatie:
    1. Ordernummer en leverdatum
    2. Foto's van de verzenddoos + label
    3. Foto's van de producten
    4. Eventuele verdere relevante informatie

  • Kan ik een gepersonaliseerd/aangepast artikel retourneren of ruilen?

    Gepersonaliseerde of aangepaste artikelen kunnen helaas niet geretourneerd of geruild worden, tenzij er sprake is van een fabricagefout. Dit geldt ook voor gespoten artikelen.

  • Moet ik verzendkosten betalen als ik een retourzending verstuur?

    De verzendkosten voor een retourzending zijn voor rekening van de klant, tenzij het artikel defect of verkeerd geleverd is.

  • Kan ik het product ruilen voor een andere maat/kleur/model?

    Ja, je kunt een product ruilen voor een andere maat, kleur of model, mits het artikel ongebruikt en onbeschadigd is. Neem contact op met onze klantenservice voor hulp bij het ruilproces.

  • Hoe weet ik of ik garantie op mijn product heb?

    Voor vragen over garantie kan je op deze pagina kijken, of een mailtje sturen naar [email protected].

Openingstijden

  • Wat zijn de openingstijden van de klantenservice?

    Onze klantenservice is geopend op maandag t/m vrijdag van 8.45 tot 16.45. Je kunt ons bereiken op +31 (0)348 20 0002.

  • Wat zijn de openingstijden op zaterdag?

    Op zaterdag is het magazijn geopend van 9.00 tot 11.30.

Afhalen

  • Kan ik bestellingen afhalen?

    Ja dat kan zeker, je kan bij de verzendopties bij de checkout kiezen voor ophalen bij Go-In-Style in Lopik. Dat is altijd gratis. Onze klantenservice neemt dan contact met je op vanaf wanneer je pakket klaar ligt. Je bestelling haal je op bij onze warehouse “De Smederij”, die is gevestigd aan de Lopikerweg Oost 53D, 3411 JC in Lopik.

Miljonairs Embleem

  • Hoe kan ik het Miljonairs Embleem aanvragen?

    Je kunt een e-mail sturen naar [email protected] met je adres gegevens, foto’s van de kilometerstand en van je auto. We streven ernaar om z.s.m. een embleem naar je toe te sturen, maar soms kan het even wat langer duren. Bedankt voor je geduld!

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »