Quality Truckstyling Parts

Verzenden en Retouren

Verzenden:

Met welke partijen verzenden jullie?
Wij verzenden met de volgende partijen:

  • DHL - Parcel Connect - FY - Europlus
  • DPD
  • XXL (alleen bij grote pakketten)*
  • TNT

*op dinsdag en donderdag verzenden wij grote pakketten

Reguliere Pakketten
<160 cm & 31,5 kg
Grote Pakketten
> 160 cm & 31,5 kg
Land Code DHL Parcel Connect DHL FY DHL Europlus DPD Classic XXL Pakket TNT Economy Express
België BE   2 2-3 2 2 3-4
Bulgarije BG 7   5 6   3-4
Denemarken DK 4   3 3   3-4
Duitsland DE 3   3 3   3-4
Estland EE 5-6   5 5   5-6
Finland FI 6   4-5 4-5   5-6
Frankrijk FR 4   3-4 3-4   4-5
Griekenland GR 7   6 8   5-6
Hongarije HU 5   4 4   4-5
Ierland IE 4-5   4 4   4-5
IJsland IS       8    
Italië IT 3-4   3-4 3-4   3-4
Kroatië HR 5   5 6   4-5
Letland LV 5-6   5 5   4-5
Litouwen LT 4-5   5 5   4-5
Luxemburg LU 3   2-3 2   3-4
Malta MT           4-5
Monaco MC       4    
Nederland NL   2 2 2 2 2-3
Noorwegen NO     4-5     3-4
Oostenrijk AT 4   3 3   4-5
Polen PL 3-4   3 3-4   4-5
Portugal PT 5-6   4 5   4-5
Roemenië RO 5   4 5   4-5
Servië RS       7    
Slovenië SL 5   4 4   4-5
Slowakije SK 4   4 4   4-5
Spanje ES 4   3-4 4   3-4
Tsjechië CZ 3-4   3 3-4   5-6
Verenigd Koninkrijk GB 5-6   5     3-4
Zweden SE 4   3-4 4   3-4
Zwitserland CH           3-4

Levertijden:
De levertijden gelden voor producten op voorraad. Deze levertijden zijn indicatief en zullen rond feestdagen en in december langer zijn. Bekijk de productpagina om te zien of een product bij ons op voorraad is. De grote pakketten worden verzonden op dinsdag en donderdag daardoor kan de levertijd iets afwijken. 

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling geleverd is?
Wij streven ernaar producten die op voorraad zijn binnen 2 dagen te verzenden. Sommige producten hebben wij niet standaard op voorraad en hebben een langere levertijd. De levertijd vind je op de product pagina.

Wij versturen de order zodra deze compleet is.
Wij berekenen de verzendkosten en de mogelijke vervoerders aan de hand van de afmeting en gewicht van het pakket. M.u.v grote pakketten, die worden op dinsdag en donderdag verzonden.

Neerzet toestemming
Sommige leveranciers die bieden een ‘neerzet toestemming’ aan. Wij raden dit niet aan. Zodra je hiervoor kiest worden je rechten ontleend. De leverancier ziet dan af van alle verantwoordelijkheden zoals schade aan het pakket of vermissing ervan. Dat betekent dat wij daar niks meer mee kunnen en dat het geheel je eigen risico is.

Levering naar het Verenigd Koninkrijk:
Wij hebben een Brits BTW nummer en verzenden naar het Verenigd Koninkrijk met DHL, UPS of TNT. U bent als klant voor onze zendingen naar het Verenigd Koninkrijk zelf verantwoordelijk voor de inklaringskosten en invoer-BTW.

Kan ik mijn bestelling afhalen?:
Ja dat kan zeker, je kan bij de verzendopties bij de checkout kiezen voor ophalen bij Go In Style in Lopik. Dat is altijd gratis. Onze klantenservice neemt dan contact met je op vanaf wanneer je pakket klaar ligt.
Je bestelling haal je op bij ons warehouse “De Smederij” die is gevestigd aan de Lopikerweg Oost 53D, 3411 JC in Lopik.

Ik heb mijn verzendadres verkeerd ingevoerd wat nu?
Dat kan gebeuren, zodra je het ontdekt is het makkelijkste dat je ons gelijk belt. Dan zijn we misschien nog wel op tijd om je verzendadres te wijzigen.

Ik heb mijn pakket nog niet ontvangen, wat nu?
We raden je aan om je pakket te volgen via de track&trace link die je hebt ontvangen. Mocht het pakket langer onderweg zijn dan je normaal zou verwachten neem dan contact met ons op!

Klacht over levering: beschadigd pakket ontvangen.
ls je een pakket met zichtbare schade ontvangt van de vervoerder vraag de chauffeur dan om een aantekening te maken over de staat van je pakket. 

Als het product of het pakket beschadigd bij jou wordt geleverd dan verzoeken wij je binnen 5 dagen na ontvangst van de zending ons hierover op de hoogte te stellen via [email protected]

Wij kunnen geen vergoeding garanderen als je na 5 dagen contact met ons opneemt omdat wij de vervoerder dan niet meer aansprakelijk kunnen stellen. 

Stuur ons bij een beschadigd ontvangen pakket de volgende informatie:

  1. Ordernummer en leverdatum
  2. Foto's van de verzenddoos + label
  3. Foto's van de producten
  4. Eventuele verdere relevante informatie

Retouren:

Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ja dat kan zeker! Retourneren kan:

  • Binnen 30 dagen na ontvangst van je bestelling
  • Als het product in ongebruikte staat / onbeschadigd is
  • Als het geen op maat gemaakt artikel betreft - zoals o.a.
  • Custom zonneklep
  • Custom onderspoiler
  • Andere maatwerk producten of producten die voor een specifieke persoon bestemd zijn.

Hoe kan ik iets retourneren?
1. Stuur een mail naar [email protected]
2. Lever altijd een ordernummer aan als je een pakket retourneert, stop bijvoorbeeld een factuur of pakbon in de doos.
3. Zorg dat je pakket goed verpakt is en bij voorkeur in de orginele verzenddoos en verzend je pakket naar:

Go-in-style.nl / T.a.v. retouren

Lopikerweg Oost 53D

3411 JC, Lopik 

Nederland

Belangrijk: de kosten voor het terugsturen komen voor je eigen rekening. Je bent er zelf verantwoordelijk voor dat het product bij ons aankomt dus we adviseren om aangetekend te versturen.

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »